Rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem na internetu může tvořit pár příček ve výsledcích vyhledávání.
Zajistit, aby se váš web ocitl na jedné z vyšších a nikoliv nižších příček, to je úkolem společnosti Topranker.cz. Recenze jednoho z našich zákazníků, kterému jsme k takovému lepšímu umístění dopomohli, vás snad přesvědčí, že takový úkol splníme na jedničku.
Přečtěte si tnásledující recenzi i SEO případovou studii, která jí předchází.
Trochu kontextu na úvod
Byli jsme osloveni majitelkou studia permanentního make upu Radchenko Permanent Cosmetics, usilující zviditelnit svůj salón také na internetu. Dosud salón vlastní stránky neměl, čímž se logicky jeho potenciál oslovit zákazníky snižoval.
Naše práce tak byla trochu ulehčená v tom, že jsme se mohli tvorbě webu věnovat zcela od začátku a nemuseli přitom řešit řadu nešvarů, s nimiž se jinak setkáváme u webů již dlouhodobě (byť třeba špatně) fungujících.
Vytvořili jsme tedy nový web na adrese permanent-makeup-praha.cz, přidali na něj několik stránek základních služeb salónu a pustili se do další optimalizace.
Co vše jsme na webu zařídili?
Práci jsme jako obvykle zahájili SEO analýzou, která nám umožnila připravit si půdu pro další práce jak na webu samotném, tak mimo něj.
- K základním stránkám jsme postupně přidali i další podle klíčových slov, které ukázala analýza.
- Stránkám jsme vylepšili nadpisy a přidali k nim relevantní meta tagy.
- Některé blogy přitahují i miliony návštěvníků. Tak vysoko jsme v tomto případě laťku nenastavili, ale přesto jsme na klientově webu blog založili – má to svou výhodu, že může zodpovídat řadu informačních dotazů a budovat klientovu odbornou autoritu.
- Ke zvýšení konverzí může výrazně přispět i funkce online chatu – proto jsme ji na web přidali.
- Za klienta jsme vyplnili i profil na Google My Business – tato platforma může být zdrojem mnoha místních návštěvníků.
- Přemýšleli jsme i nad efektivním vnitřním odkazováním. Stránky jsme propojili tak, aby se na špici dostaly ty nejdůležitější.
- Na webu jsme začali měřit konverze.
Níže vidíte, jak vzrostla organická návštěvnost i počty klíčových slov, pro něž je web ve vyhledávačích vidět.
Vnitřní optimalizací jsme začali, vnější pokračovali
- Linkbuilding, tedy budování zpětných odkazů, je neoddělitelnou součástí každého SEO. Zanalyzovali jsme odkazové profily úspěšných klientových konkurentů a zjistili z nich, na které weby by se rovněž vyplatilo umístit odkaz. U zjištění jsme ale nezůstali – řadu z těchto odkazů jsme následně sami získali.
- Další autoritní weby jsme vytipovali pro umístění relevantních PR článků se zpětnými odkazy.
- Zanechali jsme také několik příspěvků s odkazy na tematických fórech.
- Stránky klienta jsme zaregistrovali v katalozích firem a webů pro další zvýšení jejich viditelnosti.
Jak vidíte níže, počty domén a stránek, z nichž se na klientův web odkazovalo, rostly čím dál více.
Konečný výsledek
Zatímco těsně po založení měl web pouhých 43 návštěvníků za měsíc, po 14 měsících naší SEO správy se organická návštěvnost dostala na 6685 návštěv měsíčně. A to, dle přání klienta, s pouhým minimálním rozpočtem.
Obrázek níže ukazuje vývoj návštěvnosti, poslední obrázek naší SEO studie pak dokládá, že návštěvnost pochází z 97% z vyhledávačů – jasný důkaz toho, že naše úsilí se účinkem neminulo…
A jak svůj nový web hodnotí klient?
Daria Radchenko
Kosmetický salon Radchenko Permanent Cosmetics
S TopRanker spolupracuji na doporučení. Potřebovala jsem vytvořit a propagovat web pro mé kosmetické studio. A mojí volby jsem nikdy nelitovala. Práce je dobře koordinovaná, každý detail je realizován s pečlivostí a texty jsou napsány dokonale – přesně tak, jak jsem chtěla.
Líbí se mi jejich přístup ke klientům. Naslouchají všem mým přáním a připomínkám, které ale vznikají jen vzácně a jejich řešení probíhá velmi rychle.
Spokojení zákazníci a prosperita! Jsem ráda, že s vámi spolupracuji!