SEO Ústí nad Labem: Co byste měli vědět, než oslovíte specialistu

Chcete-li zkvalitnit své podnikání využitím SEO v Ústí nad Labem, zbystřete. Přinášíme vám stručný přehled věcí, které byste si měli na začátku ujasnit. Pomůže vám zvolit správný přístup a vybrat vhodného odborníka. Budete připraveni na první setkání s ním a snáze mu předestřete svá očekávání. 

 

SEO v Ústí nad Labem nezajistí programátor

To proto, že SEO nelze naprogramovat ani implantovat do HTML. Skládá se z různých metod a strategií, které efektivně zkombinuje pouze zkušený odborník. A jelikož SEO by mělo být součástí ucelené marketingové taktiky, onen specialista by rozhodně měl mít i všeobecné znalosti on-line marketingu.

Přestože jsme v nadpisu vyloučili programátora,

dobrý SEO konzultant má v malíčku i technické znalosti tvorby webových stránek.

Sázet na jedinou kartu se nevyplatí

Vraťme se k výše uvedené větě, že SEO by mělo být součástí ucelené marketingové taktiky. Samotné SEO vás nespasí. Rozhodně se věnujte i dalším marketingovým aktivitám. 

 

Optimalizace stránek není jen pro vyhledávače

Vztahuje se na všechny programy a aplikace, které dokážou hledat v prostředí www. 

Principy SEO můžete aplikovat např. zde:

  • YouTube
  • Facebook
  • Twitter

A také na českých stránkách:

  • Mujblog.cz
  • Firmy.cz
  • Najisto.cz

Znáte pořadí sociálních sítí podle počtu uživatelů?

  1. Facebook
  2. YouTube
  3. TikTok
  4. Instagram
  5. Twitter
  6. Linkedin
  7. Pinterest

Zamyslete se, kde všude firmu prezentovat.

Které účty potřebují vyladit? Nebo snad založit? 

 

100% výsledky vám nemůže nikdo zaručit

Pokud to SEO konzultant udělá, rovnou si ho škrtněte ze seznamu odborníků. Nikdo totiž nedokáže spolehlivě určit všechny hodnotící faktory vyhledávacího algoritmu a jejich váhu. Algoritmy se navíc průběžně mění. Specialista se zaměří na optimalizaci primárních činitelů, o kterých se všeobecně soudí, že jsou nejdůležitější, ať již se jedná o mobilní SEO či o SEO copywriting

Zlepšení se určitě dostaví, ale garantovat umístění na 1. příčce 

ve vyhledávání specialista zkrátka nemůže.

 

Jaký je váš cíl?

Aby mohl specialista naplánovat efektivní strategii, musí znát vaše očekávání. Nejde jen o umístění na nejvyšších příčkách ve vyhledávání. Pokud návštěvník z vašich stránek odejde bez jakékoliv následné akce, nebude k ničemu, že se mu vaše stránky zobrazily jako první.

 

Co můžete získat

  • zvýšení prodeje zboží
  • vyšší poptávku po vašich službách
  • více návštěvníků, sledujících či komentujících
  • vyšší konverzní poměr
  • zviditelnění značky
  • vylepšení reputace firmy
  • a další

Je jen na vás, čeho chcete dosáhnout.

Ujasněte si to včas.

 

Nečekejte zázraky do 3 dnů

Je potřeba vědět, že SEO má dlouhodobý efekt. Mění se nejen algoritmy, ale také lidé – návštěvníci webu. Proto musíte o svůj web a další informační kanály, kde firmy prezentujete, trvale pečovat. Samozřejmě v souladu s principy SEO.

Na závěr malé shrnutí, ať vám nejde hlava kolem.

  • Ujasněte si své postoje, cíle a očekávání.
  • Nezapomeňte na propracovanou marketingovou strategii.
  • Propagujte své produkty či služby na všech dostupných kanálech.
  • Spolupracujte s marketingovým konzultantem se specializací na SEO.
  • Řiďte se jeho doporučeními, i když se budou měnit. Buďte aktivní, ale trpěliví.

Byl pro vás tento článek užitečný? Dejte nám to vědět.

Nebo máte jiný názor na branži SEO? I o ten se podělte v komentářích.

A nezapomeňte uvést, jestli jsme na něco důležitého zapomněli. 

 

Jana Lisá