Podnikatelé z hlavního města stejně jako zdejší nekomerční organizace potřebují na internetu vynikat před ostatními. Jejich úspěch ve virtuálním prostředí ovlivňuje především profesionální tvorba webu. Praha, respektive místní firmy, by si proto měly ohlídat tři stěžejní parametry www. Jsou to přehlednost, responzivita, a kvalitní SEO pro vyhledávače, které jsme vám stručně popsali v článku.
Přehlednost – má-li být tvorba webu nejen v Praze konkurenceschopná
Pokud ještě žádné stránky nemáte, soustřeďte se při tvorbě vašeho nového webu na jeho intuitivní strukturu, ať se hned od začátku zařadí mezi špičkové pražské platformy. Neváhejte strávit klidně celý týden přemýšlením, jak nejlépe uspořádat menu, aby se v něm zákazníkům dobře hledalo. Čím jednodušší členění se vám ve spolupráci s webaři podaří vyvinout, tím lépe bude váš internetový obchod fungovat. Držte se přitom poučky, podle níž uživatele v žádném případě nenutíme myslet. Místo toho mu do cesty stavíme pohodlné chodníčky, které ho dovedou přímo k cíli jeho hledání, ať už to je informace na blogu nebo produkt v e-shopu.
Vžijte se přitom do pocitů vašeho budoucího klienta. Uvažujte jako on a nabízejte mu řešení jeho problémů. Postupujte při tvorbě webu tak, aby působil přívětivě a nebojte se mluvit řečí vašich zákazníků. Když je nebudete zdržovat složitým hledáním nebo je dokonce vodit za nos, většinou si okamžitě nakoupí, nebo vám s plnou důvěrou zašlou dotaz či poptávku. Logická struktura www vám také zajistí jejich věrnost i v budoucna a budou se k vám rádi vracet. Rovněž vyhledávací roboty budou spokojené a zařadí vás na lepší místo ve vyhledávačích, což samo o sobě znamená vyšší organickou návštěvnost.
Responzivita musí být 100%. Jinak svěřte tvorbu webu jinému dodavateli v Praze
Schopnost stránek přizpůsobit se různě velkým displejům sice patří k naprostým samozřejmostem, přesto se právě chybná responzivita dodatečně opravuje při optimalizaci www pro webové vyhledávače. Za podnikatelským nezdarem se tak může klidně skrývat odfláknutá tvorba webu a Praha je v tomto směru nelítostná. Ve zdejším vysoce konkurenčním prostředí si mohou zákazníci vybírat mezi desítkami internetových prezentací a ty, které se jim špatně zobrazují na mobilech, prostě opouští. Uvědomte si, že v současnosti vidí převážná většina uživatelů vaše stránky optikou smartphonu. To znamená, že jakákoliv vada v responzivitě vás může stát víc než půlku možných klientů a způsobovat katastrofální ztrátu ve vašich příjmech.
On-page SEO pro vyhledávače jako nedílná součást tvorby webu
Bez optimalizace nemá ani zavedená firma z Prahy šanci, že na internetu sklidí úspěch. Proto se širokým obloukem vyhněte všem tvůrcům webu, kteří vám udělají nové stránky bez SEO. Pokud se rovnou nevychytají možné technické chyby v kódu, zmiňované responzivitě, ale také v nastavení hostingu, mezipaměti a dalších parametrech, stejně vás to nemine. Stejný problém budete mít s obsahem stránek. Budou-li v něm chybět klíčová slova, která lidé píší do vyhledávačů v souvislosti s vašimi službami či zbožím, nikdo vás ve virtuální tržnici nenajde. Proto svěřte tvorbu vašeho webu pouze takovým expertům, kteří on-page optimalizaci automaticky zahrnují do této služby a tím pádem i do ceny nových www. Když vsadíte na kvalitní pracanty, můžete si u nich objednat i off-page SEO, které vám vybuduje špičkový odkazový profil mimo váš mateřský web. Opět tím docílíte přednostního zobrazování ve výsledcích internetového hledání a skvělé prodejní konverze.
Nyní už víte, že je tvorba webu pro zdar vaší firmy v Praze klíčová. Teď dokážete lépe odhadnout, s jakými specialisty zahájit spolupráci. Výhodná bude taková agentura, která vám kromě www zajistí i kompletní online marketing včetně SEO. Možná vás napadly nějaké doplňující otázky. Klidně se nás ptejte v komentářích, rádi odpovíme.